niedziela, 22 sierpnia 2010

"Wzgórza Mają Oczy" (2006)

Opis;

Pewna rodzina wybiera się na wycieczkę po kraju. Wkrótce psuje im się samochód pośrodku pustyni w Nowym Meksyku. Niedługo po tym okazuje się, że ów pustynia jest zamieszkana przez ludzi, których jedynym celem jest mordowanie, a ich nastepnymi ofiarami staje się właśnie ów rodzinka…

Moja recenzja;

Remake filmu z 1978 roku. Słyszałem, że oryginał jest gorszy od remaku, ale nie mogę tego potwierdzić bo go nie ogladałem. Przejdźmy do recenzji. Fabułę nie posiada zbytnio oryginalnej (motyw ze zdemonstruowanymi monstruami był już „Drodze bez powrotu”). W napięciu trzyma i to nawet bardzo. Spotkałem się też z pogłoskami, że w filmie są bardzo okrutne sceny mordów, ale po obejrzeniu seansu stwierdziłem, że są okrutne, ale nie aż tak bardzo. Postanowiłem sobie określić jaka jest najokrutniejsza, więc zdecydowanie obstawiam, że scena gwałtu… Zakończenie przewidywalne motyw z happy-endem występuje bardzo dużej ilości horrorów xD Aktorstwu nie mogę nic zarzucić, dobrze się spisali ze swoich zadań;) Ogólnie film bardzo dobry. Polecam wszystkim fanom kina grozy, bo film warto obejrzeć …

Moja ocena;

8/10

P.S. Zapraszam na dział bloga „Horrory z lat 80-tych” – nowa recenzja !

5 komentarzy:

  1. Dobry film...mocny. Niektóre sceny na długi, długi czas pozostają w pamięci.
    Jednak mimo wszystko jestem fanką klasyku z '77 roku.
    Nowa odsłona otrzymuje ode mnie 8/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także wolę film Craven'a, ale to rzecz gustu...
    ''Wzgórza mają oczy'' A.D. 2006 także nie jest produkcją złą. Fanom tego typu filmów z pewnością do gustu przypadł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Opisz film 'krwawe walentynki 3d" będę wdzięczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Krwawe walentynki" obiecuję, że opiszę już niedługo.

    OdpowiedzUsuń
  5. e tam, dla mnie te nowe Wzgórza są filmem bardzo dobrym, o wiele lepszym niż pierwsza wersja z 78 roku. Nie można tutaj zbytnio do fabuły przyczepić, bo jest to tam sama co 30 lat temu, a nawet lepsza bo dodali właściwie całą końcówkę

    OdpowiedzUsuń