piątek, 29 kwietnia 2011

"Straszny Film 2" (2001)


Opis filmu:

Grupka znajomych wyrusza do nawiedzonego domu. Jednak nie wiedząc, że jest nawiedzony, zdają sobie oni sprawę że tak jest...

Moja recenzja:

Jeśli do garnka wlejemy wody, dodamy szczypte pikanterii, Pół szklanki horroru, 1 szklankę komedii, scen z innych filmów, dobrze grających aktorów, a wszystko zmieszamy z niezbyt dobrym budżetem to powstanie jeden z najlepszych hororów-komediowych świata. I tak jest i z tym. Wiem, że najlepiej zaliczyć go do komedii, ale z horrorami ma bardzo wiele znaczenia. Można tu znaleźć momenty z takich filmów jak "Duch", "Egzorcysta", "Co kryje prawda", "Dom na przeklętym wzgórzu" oraz (jeden z moich ulubionych) "Haunting". I przyznam szczerze, że nie wiedziałem że w połączeniu tych różnych sobie horrorów wyjdzie kawał dobrej roboty. Plusów da się wymieniać bardzo dużo, ale też znajdzie się miejsce i na minusy. Film posiada też dość dużo błędów takich jak, np: Kiedy Cindy i Buddy uciekają przed goniącym ich kościotrupem, Buddy przykleja kartkę z napisem "zabij ją" na plecach Cindy, a po chwili ona juz tej kartki nie ma. Inni uważają że te błędy to nic wielkiego, jednak ja uważam że takie błędy mogą zniesmaczyć cały film - jednak w tym przypadku tak się nie da :) Gra aktorów myślę że bardzo dobra (gra tu nawet Tori Spelling), jednak sztuczności można i w niej znaleźć ( w końcu nikt nie jest ideałem )... Ogólnie podsumowując wszystko, film jest godny obejrzenia. Nawet fanom prawdziwych horrorów powinien się spodobać :)

Moja ocena:

8/10.

6 komentarzy:

  1. Wolę część pierwszą, ale ta także jest niczego sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak powyżej - najlepsza jest 1 .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynka jest bardzo dobra, ale ja zdecydowanie wole dwójkę.
    Parodia reklamy nike, scena w której bohaterka udaje że chodzi po księżycu, rozbiegające się oczy pana na wózku inwalidzkim, czy lokaj z małą rączką całkiem mnie rozbrajają. Kolejne części nie dorastają tej do pięt i na prawdę niewiele komedii (z tych głupkowatych) może równać się z tym filmem.

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie również jedynka lepsza, ponieważ przerobili dwa moje ulubione filmy - Koszmar M.L. i Krzyk :)
    a dla mnie to z kartką nie jest błędem, błędem byłoby gdyby ktoś ją kopnął a ona byłaby bez tej kartki, ale to ma być tylko śmieszny moment, kiedy on jej to nakleja
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam wszystkie filmy z tej serii i wszystkie były naprawdę świetne. Ale i tak 4 częśc jest najlepsza. Zapraszam do mnie na www.seansomaniacy.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam także wszystkie filmy i bardzo mi się podobały! Pisz świetnie i pisz jak najwięcej ! :)

    OdpowiedzUsuń