niedziela, 8 sierpnia 2010

"Nienarodzony" (2009)


Opis;

Casey ciągle nawiedza dusza zmarłego chłopca. Wkrótce okazuje się, że duch chce wejść w ciało dziewczyny. Do wygnania demona potrzebne są egzorcyzmy, na które Casey się zgadza...

Moja recenzja;

Coś mi w tym filmie nie gra. Jego fabuła nie kojarzy mi się z oryginalną - ciągle jak go oglądam wydaje mi się, że podobna fabuła była już w innym filmie. W napięciu trzyma, ale nie przez cały czas. Seans często zanudza i to bardzo. Naszczęście, chociaz klimat filmu jest mroczny oraz ponury - to lubię ;P. Postać ducha jest śmieszna, nie straszy. Zakończenie banalne, przewidywalne, oczywiście spodziewałem się lepszego ..;/. Aktorzy poradzili sobie dobrze ze swoimi rolami. Ogólnie film został rozsławiony dobrą reklamą w której udział brała min. ładna bohaterka ;) Seans taki sobie, ani nie zły, ani nie dobry. Polecam osobom, którzy mają ochotę na coś lekkiego bo "Nienarodzony" właśnie taki jest ...

Moja ocena;

5/10.

1 komentarz:

  1. Oglądałam ten film i szczerze mówiąc nie pamiętam go za dobrze, wiem tylko, że mi się nie podobał i może dlatego wyparłam go z pamięci...

    OdpowiedzUsuń