niedziela, 1 sierpnia 2010

"Blady Strach" (2003)

Opis;

Marie i Alex jadą na weekend do domu jednej z nich, aby się pouczyć. Tego samego dnia do jej domostwa włamuje się obcy męzczyzna, który morduje jej rodziców oraz brata, a ją samą porywa. Wkrótce jej przyjaciółka próbuje ją uratować ...

Moja recenzja;

Jest to chyba najlepszy horror jaki widziałem. Posiada ciekawą fabułę, którą mogę nazwać oryginalną przez jedną jedyną rzecz ;) Film trzyma w napięciu od początku do końca. Zakończenie zaskakujące, zostaje na długo w pamięci. Seans nie zanudza, co trochę coś się w nim dzieje. Jeśli chodzi o sceny mordów - są bardzo brutalne, więc osoby, które nie są "oswojone" z masakrą, mogą zbytnio obrzydzić, ale ogółem są wporządku. Co do gry aktorskiej, jest ... wzorowa. To tyle co mogę powiedzieć na temat "Bladego strachu". Ogólnie film fenomenalny, to nim powinni się kierować twórcy innych horrorów, którzy w tematyce mają słowo "krwawy" ;-D. Polecam wszystkim fanom filmów grozy, ale szczególnie tym o mocnych nerwach...

Moja ocena;

10/10.

2 komentarze:

  1. Chyba generalnie lubisz francuskie horrory? Ja wolę hiszpańskie :). Ale skoro dałeś maksymalną notę to może się zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, film potrafi zaskoczyć i to chyba mi się w nim podobało najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń