czwartek, 29 lipca 2010

"Smakosz" (2001)

Opis;

Dwójka rodzeństwa wraca do swojego domu rodzinnego. Wkrótce na drodze zauważają jakiegoś mężczyznę, który wrzuca coś do wielkiej rury. Trish i Darry z ciekawości, postanawiają, zobaczyć co wrzucił. Okazuje się , że jest to zmasakrowane ludzkie ciało, a tunel do którego je wrzucił, prowadzi do jaskini gdzie znajdują się setki martwych ciał. Niedługo po tym, tajemniczym mężczyzną, okazuje się potwór, którego na następny cel wybrał sobie kogoś z rodzeństwa …

Moja recenzja;

„Co cię gryzie?” – na pewno zadasz sobie to pytanie po skończeniu seansu. Obejrzałem go kilka lat temu, lecz dziś postanowiłem go sobie odświerzyć i przyznam, że film wcale nie nudzi, nawet po obejrzeniu go tym drugim razie. Fabuła na 100 % nie jest oryginalna, ale wiedząc, że już gdzieś to oglądaliśmy, film nie zanudza. Trzyma w napięciu, a pod koniec seansu na pewno podtrzyma jeszcze w stresie, ponieważ znam dużo osób, które tak właśnie miały ;-) .Film jest mało krwawy, częściej możemy ogladać uciekających Trisha i Darry, przed ów stworkiem. Co do smakosza, to jest dobrze ucharakteryzowany i naprawdę może wystraszyć. Gra aktorska może być. Ogólnie film mogę nazwać jednym słowem, ZNAKOMITY ! Polecam wszystkim fanom horroru.

Moja ocena;

8/10


3 komentarze:

  1. Jak go obejrzałam, to miałam stracha jak nie wiem. A co do tego pytania, to nie zadałam go sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powie Ci Prawdę .29 lipca, 2010

    Głupi film x.x

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie, że smakosz zjadł moja babcię ? Wierzcie w sobie co chcecie, ale na 10000000% ją zjadł i smakosz żyje, teraz śpi, obudzi się dopiero w przyszłym roku tego dnia!

    OdpowiedzUsuń