wtorek, 6 lipca 2010

"Silent Hill" (2006)


Opis;

Rose wraz ze swoją chorą córką Sharon wyruszają w podróż do wyludnionego miesteczka Silent Hill. W drodze do miasta Rose i Sharon mają wypadek. Po ocknięciu się, Rose zauważa że w aucie nie ma swojej córki. Wkrótce odkrywa, że miasteczko zamieszkane jest przez dziwne istoty. Kobieta wraz z nieustraszoną policjanktą próbują wydostać się z miasteczka, ale wcześniej muszą odnaleźć Sharon …

Moja recenzja;

„Silent Hill” został nakręcony na podstawie japońskiej gry o tej samej nazwie. Twórcy filmu spodziewali się, że film osiągnie bardzo duże kasowe sukcesy ( jednak nie odniósł, aż tak bardzo dużych, ale dość spore osiągnął ). Film nie okazał się, aż tak „super”, ale nie okazał się też „klapą”, dlaczego ? Cały film jest zbudowany na efektach specjalnych, ale mimo tego bradzo zachwyca. Użycie ich zbyt dużej ilości, może„zrujnować” cały film, ale tu jednak okazały się niezbędne. Seans trzyma w napięciu od kiedy akcja „przeniosła się” na Silent Hill. Oczywiście film to nie to samo co gra, ponieważ twórcy dopracowali i pozmieniali trochę fabułę filmu, aby nie była to „istna kopia gry”, min.: w grze głównym bohaterem jest mężczyzna, a w filmie kobieta. Co do gry aktorskiej, aktorzy poradzili sobie z nią doskonale. Ogólnie co tu dużo pisać, „Silent Hill” mimo tego że posiada zbyt dużo efektów specjalnych(za którymi nie przepadam) bardzo mi się podobał. Polecam wszystkim horror-maniakom, bo napewno będą nim zachwyceni :)

Moja ocena;

8/10 .

6 komentarzy:

  1. Akurat "Silent Hill" odniósł dość spory sukces kasowy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Akrat "Silent Hill" odniósł dość spory sukces kasowy... Buffy1977

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki, że mnie poprawiłaś. Miałem napisać, że nie osiągnął aż tak sporych sukcesów jak sobie wyobrażali twórcy, ale odniósł nawet duże. Jak widać mam sklerozę i zapomniałem to napisać, ale już poprawiłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie pytanko: Tobie też nawala dodawanie komentarzy? Bo mi coś nie chcą się publikować... Buffy1977

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie mi też nawala .

    OdpowiedzUsuń