poniedziałek, 19 lipca 2010

"Ultimatum" (2005)

Opis;

Dziewięcioro nieznajomych ludzi, zostaje porwanych i zamkniętych w domu bez wyjścia. Niedługo po tym dowiadują się, że biorą udział w "grze", w której przetrwa tylko jedna osoba, która otrzyma nagrodę w postaci 5 mln dolarów. Wkrótce zaczyna się walka o przetrwanie …

Moja recenzja;

Założę się, że większość z was na pewno nie słyszała o tym filmie. A to szkoda, bo tak dobry film, nie został dobrze rozreklamowany. Fabuła może nie oryginalna (nawiązuje podobieństwem do „Cube” z 1997 roku), ale za to seans trzyma w napięciu. Sceny mordów też nie nawiązują do oryginalnych, ale nie biorąc tego pod większą uwagę, mogą być. Co do zakończenia, to zaskoczy niejednego widza ;) Gra aktorska, odegrana bardzo dobrze, nawet nie ma się co dziwić, bo gra tu, min. Denis Hopper. Ogólnie film mi się podobał. Polecam wszystkim fanom filmów grozy, bo seans na pewno im się spodoba …

Moja ocena;

7/10

2 komentarze:

  1. Witaj w klubie. Też mi się podoba ten film :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fanka Filmów Grozy20 lipca, 2010

    A mi się film nie podobał. Jest to (moim zdaniem) prawie cała kopie "Cube". A to nie fair. Bo dzisiejsi filmowcy nie mają już pomysłów na nakręcenie porządnego horroru, tylko czerpią fabułę z tych najlepszych i dawniejszych filmów.... I zdecydowanie "Ultimatum" należy do tych w gorszym wydaniu ......

    OdpowiedzUsuń