sobota, 10 lipca 2010

"Teksańska Masakra Piłą Mechaniczną" (2003)

Opis;

Grupa młodych ludzi, wybiera się na przejażdżkę autem. Jadąc drogą na odludziu, zabierają ze sobą autostopowiczkę. Niedługo po tym zabrana przez nich dziewczyna popełnia samobójstwo. Wkrótce rozpoczyna się rzeź, gdzie tylko jedna osoba, wyjdzie z niej żywa …

Moja recenzja;

Jest to jeden z moich ulubionych horrorów. Wszystko jest tu genialnie dopracowane: fabuła, miejsce akcji, a co najważniejsze gra aktorska. Najlepiej (oczywiście moim zdaniem ;) ) wypadła Jessica Biel oraz Andrew Bryniarski. Za fenomenalne odegranie postaci (Biel - Erin, Bryniarski - Leatherface) zasługują u mnie na szóstke z plusem. Napięcie trzyma od czasu kiedy zabrana przez grupkę młodych ludzi dziewczyna strzela sobie kulką w głowę. Leatherface, jest tak dobrze ucharakteryzowany, że aż przeraża. Jedynym minusem są sceny mordów. Przyznam szczerze, że scenarzyści mogli bardziej się wykazać, ale to nie przeszkodzi mojej ocenie ;) Ogólnie seans bardzo dobry. Film polecam wszystkim fanom horroru, bo na pewno będą nim zachwyceni.

Moja ocena;

10/10


3 komentarze:

  1. Rolnik sam w dolinie10 lipca, 2010

    A ja wprost nienawidzę tego filmu. Jest durny jak lewy but ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musisz go lubić. To zależy od gustu. Mi się podoba, tobie nie musi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Despero ten koleś lub kolesiówa potrafi tylko oczerniać. ale nie podaje żadnych argumentów. Więc nie przejmuj się gadaniem takiego kogoś, który nawet nie napisze, dlaczego film mu się nie podoba. Remake "TCM" to mój ulubiony horror - nie ma lepszego i już zapewne nie będzie.

    OdpowiedzUsuń