wtorek, 6 lipca 2010

"Rec" (2007)


Opis;

Dziennikarka wraz ze strażakami udaje się do bliskiej kamienicy, w której według świadków, znajduje się dziwnie zachowująca się starsza kobieta. Wkrótce odkrywają, że w kamienicy panuje wirus, który zamienia ludzi w krwiożercze bestie. Zamknięci w budynku mieszkańcy kamienicy, dzinnikarka oraz strażacy są zdani tylko na siebie …

Moja recenzja;

Film uważany jest przez krytyków za jeden z najstraszniejszych horrów – ale jednak mylą się oni w 100 %-tach. Jest to kolejny gniot, który zdobył sławe, przez reklamę. Z tego co słyszałem, ludzie mówili, że nigdy się tak nie bali jak podczas tego filmu. Musiałem to osobiście sprawdzić i z tego co wywnioskowałem film jest beznadziejny. Zero starchu, w napięciu nie trzyma w ogóle, a „krwiożercze bestie” w ogóle nie wyglądają tak „krwiożerczo”. Właśnie przez ten „niby horrorek” Hiszpania zaraz po Stanach i Francji uważana jest za jeden najlepszych krajów, który produkuje najlepsze horrory. Ogólnie aktorzy poradzili sobie dobrze z odegraniem swoich ról (właśnie przez to moja ocena jest taka, a nie inna…). Film polecam osobom, którzy mają ochotę zobaczyć coś lekkiego, a dla tych, którzy oczekują czegoś lepszego zbytnio odradzam.

Moja ocena;

2/10

1 komentarz:

  1. I tu masz absolutną rację! Nienawidzę tego horroru, jak mało którego, więc w tym przypadku gust mamy podobny:)

    OdpowiedzUsuń