wtorek, 20 lipca 2010

"W Pogoni Za Złem" (2007)

Opis;

„Łowczyni Duchów” Carter Simms razem z reporterką, kamerzystą oraz duchowym adwokatem udaje się do nawiedzonego domu. Zamierzają spędzić w nim 3 noce, podczas których będą próbowali udowodnić czy jest rzeczywiście nawiedzony. Jednak wszystko wskazuje, że jest…

Moja recenzja;

Nisko budżetówka w najlepszym wydaniu. Tak mogę nazwać ten film jednym zdaniem. Fabuła do oryginalnych może i nie należy (zresztą czego możemy się spodziewać w dzisiejszych horrorach), ale nawet czując, że już gdzieś to widzieliśmy, naprawdę wciąga. Napięcie trzyma od czasu kiedy przenosimy się z akcją do nawiedzonego domu, co dzieje się już w pierwszych minutach filmu. Oglądając seans, wydaje nam się jakbyśmy oglądali jakiś dokument, no ale jednak pozory mylą :) Krew w filmie występuje w bardzo małych ilościach. Co do duchów, to mogę powiedzieć, że wyglądają dosyć realistycznie. Jedynym minusem jest to, że film momentami przynudza… Na początku seansu oraz pod koniec dowiadujemy się, że film jest na faktach, ale na pewno (oczywiście moim zdaniem) nie jest :D Nie wierzę w duchy, więc wydaje mi się, że nie jest, no ale jak wspomniałem już wcześniej pozory mogą mylić ;P Co do gry aktorskiej to niektórzy mówią, że aktorzy zagrali sztucznie, a moim zdaniem bardzo dobrze. Ogólnie film podoba mi się i to nawet bardzo. Polecam wszystkim fanom horroru, bo seans wydaje się na tyle realistyczny, że może wystraszyć niejednego widza ..;)

Moja ocena;

8/10

3 komentarze:

  1. Właśnie wczoraj obejrzałam. Może i faktycznie film nas nie zaskoczy, ale moim zdaniem warto się z nim zapoznać, chociaż strachu jako takiego w filmie niewiele...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież ten film jest bardzo straszny! Przez niektóre momenty musiałam zakrywać oczy, bo strasznie się ich bałam. Nie wiem co to jest fabuła, ale jeśli chodzi ci o opis filmu, to jest bardzo oryginalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny film POLECAM

    OdpowiedzUsuń