sobota, 17 lipca 2010

"Ojczym" (2009)

Opis;

Susan poznaje „wdowca” David'a Harris'a. Niedługo po tym planują się pobrać. Wkrótce okazuje się, że David Harris, to nie ta osoba za którą się podaje …

Moja recenzja;

Remake filmu z 1987 roku. Thriller jak thriller. Fabuła, na pierwszy rzut oka wydaje się oryginalna, ale na pewno nie jest. Przez większość czasu w filmie nie dzieje się nic ciekawego, spokojne życie rodzinki jak każdej innej, ale mimo tego seans wciąga. Co do napięcia, to szczerze mówiąc trzyma dopiero pod koniec filmu. Scen mordów, jest dosyć mało, do tego nie oryginalnych, ale nie zwracając większej uwagi na nie, film może się spodobać. Bohater filmu, czyli tytułowy „ojczym” z pozoru wydaje się normalnym człowiekiem, ale tkwi w nim dusza psychopaty. Gra aktorska, na wysokim poziomie. Najlepiej wypadł Dylan Walsh – znany z serialu „Bez skazy”, ponieważ jest dobrym aktorem, znanym też z innych filmów i zdecydowanie rola tytułowa została przez niego odegrana doskonale. Ogólnie film mi się podobał. Polecam tym którzy mają ochotę zobaczyć coś „spokojnego”, ale tym czego oczekują czegoś lepszego, spewnością odradzam …

Moja ocena;

7/10


1 komentarz:

  1. Wprawdzie filmu nie widziałam, ba...nawet niewiele słyszałam, tak więc nie mnie się wypowiadać na jego temat. Z powyższego opisu jednak widać, że fabuła oklepana jak ''Czerwony Kapturek'', tak więc chyba porywać się na niego nie będę.

    OdpowiedzUsuń