czwartek, 8 lipca 2010

Teksańska Masakra Piłą Mechaniczną: Początek (2006)


Opis;

Podczas samochodowej przejażdżki Eric i Dean wraz ze swoimi dziewczynami Chrissie oraz Bailey przeżywają wypadek. W krótce po tym zaczyna się rzeź, w której czworo przyjaciół musi walczyć o życie …

Moja recenzja;

Zaczne od tego, że film nie dorównuje swojemu poprzednikowi z 2003 roku (o nim już niedługo na blogu :D ). W ów filmie z 2006 roku są bardziej wytłumaczone rzeczy, które mają miejsce w poprzedniku z 2003 roku. Seans trzyma w napięciu od czasu wypadku głównych bohaterów. Ostra rzeź, która występuje w filmie może obrzydzić każdego, kto nie ma doświadczenia z takimi rzeczami. Jedynie co mi się nie podoba to gra aktorska. Przyznam szczerze, że do filmu mogli wybrać lepszych aktorów. Ogólnie seans mi się bardzo podoba. Film polecam wszystkim fanom horrorów, a szczególnie tym o mocnych nerwach.

Moja ocena;

7/10

4 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jedynka lepsza (czyli remake), ale ten film też nie jest taki zły. Mało krwawy, ale w "TCM" nie tylko o to chodzi, więc fajnie się go oglądało. Ja też polecam każdemu, ale nie tylko ludziom o mocnych nerwach, bo aż taki drastyczny to nie jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buffy, ja też polecam ten horror wszystkim, ale SZCZEGÓLNIE ludziom o mocnych nerwach ;) Wczoraj oglądałem go z moją kuzynką i kuzynem i ona przez niektóre sceny w filmie o mały włos, a nie zwróciła by swojego obiadu ... ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo krwawych i brutalnych scen brak atmosfery strachu i zgrożenia ale ogólnie film dobry

    OdpowiedzUsuń