wtorek, 6 lipca 2010

"Klucz Do Koszmaru" (2005)

Opis;

Caroline zostaje wynajęta jako pielęgniarka w domu w Nowym Orleanie. Niedługo po tym odkrywa ona na strychu pokój wypełniony po brzegi dziwnymi przedmiotami. Wkrótce odkrywa mroczną tajemnicą domostwa …

Moja recenzja;

Jest to jeden z moich ulubionych filmów grozy. Początek niejednego widza może zmylić, ponieważ zdarzało mi się napotkać osoby, które już w pierwszych minutach filmu go wyłączyli, bo według ich był nudny – ale na pewno nie jest. Fabuła rozkręca się wtedy, kiedy główna bohaterka odkrywa dziwny pokój na strychu. Co do efektów specjalnych – brak(i dobrze, ponieważ nie przepadam za nimi, z wyjątkiem jednego filmy, w którym są one wykorzystane – opisze go już niedługo. ) Seans jest thrillerem, ale jest też zaliczany do horroru, ponieważ niektóre momenty pasują do tego drugiego gatunku. Natomiast, jeśli chodzi o grę aktorską, to najlepiej wypadła Gena Rowlands, ale Kate Hudson(za którą nie przepadam) też mogła pochwalić się swoimi zdolnościami aktorskimi - co w tym filmie widać. Plusy mogę wymieniać do nieskończoności, ale minusy tez się znajdą, min.: seans czasami przynudzał, ale to się zdarza w każdym filmie, ponieważ niejednokrotnie w najlepszych horrorach zdarzają się takie momenty. Ogólnie film polecam wszystkim fanatykom horrorów i thrillerów, bo na pewno miłośnikom tych obu gatunków, film się spodoba :)

Moja ocena;

8/10

3 komentarze:

  1. Na pewno obejrzę :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się ten film nie podobał. Ale zgadzam się, co do efektów specjalnych - moim zdaniem nie nadają się do horrorów. Extra blog, link do niego umieszczam u siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się film nie podobał. Ale zgadzam się, co do efektów specjalnych, ponieważ nie idą one w parze z gatunkiem, jakim jest horror. Extra blog, pisz dalej! A ja umieszczam link do niego u siebie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń